TURK ISLAM

Yeniden Türk Yeniden Müslüman

İnsanlık Ölmedi Somali’ye Yardım Banka Hesap Numaraları

Posted by dinturk Ağustos 18, 2011

Başbakanlık Somali Yardım Hesap Numaraları ; 

T.C.ZİRAAT BANKASI AŞAĞI AYRANCI ŞUBESİ

TL-Hesap No   (IBAN)              : TR940001000820555555555001

ABD Doları Hesap No (IBAN)   : TR670001000820555555555002

EURO Hesap No (IBAN)            : TR400001000820555555555003

SMS ACLIK YAZ 57 57 ‘YE GÖNDER 5 TL BAĞIŞTA BULUN!

*Hesap numarları Başbalanlık resmi internet adresinden alınmıştır. 

Açlık ve kuraklığın pençesinde ki Somali’ye yine Türkler yardım elini açtı.Ramazan ayında Somali’ye yardım için başlatılan kampanyalarda yüz milyonlarca TL ve binlerce ton yardım malzemesi toplandı.Gel sen de bu iyilik kervanına katıl ve az demeden çok demeden bu çorbada benim de tuzum bulunsun diyerek açlıkla boğuşan insanlığa yardım elini uzat,uzat ki sana da o gün yardım eli uzansın..
Şimdiden yapacağınız ve yapmış olduğunuz tüm yardımlar en makbul şekliyle kabul görsün.

*Hesap numarları Başbalanlık resmi internet adresinden alınmıştır.http://www.bbm.gov.tr/Forms/pgNewsDetail.aspx?Id=1932&Type=2


Bir Cevap Yazın

 
